Як працювати на Українській універсальній біржі

Українська універсальна біржа (УУБ) – це акредитована в системі Прозорро електронна платформа, головним призначенням якої є організація та проведення онлайн торгів щодо продажу державного та комунального майна. Ознайомитися з більш детальною інформацією можна тут sale.uub.com.ua. Але перед тим, як зареєструватися на цій торгівельній платформі, необхідно дізнатися про те, як на ній працювати.

Завдяки простому інтерфейсу розібратися в роботі біржі зможе навіть той, хто жодного разу не користувався цим майданчиком. Сайт біржі доступний на трьох мовах: українській, російській та англійській. З головної сторінки сайті можна відразу потрапити в необхідний розділ, а саме в розділ з аукціонами щодо продажу:

  • нерухомості;
  • земельних ділянок;
  • майна банкрутів;
  • деревини;
  • прав вимог за кредитами;
  • металобрухту;
  • автомобілів.

Також тут є розділ, де можна знайти аукціони щодо оренди залізничних вагонів, автомобілів, нерухомості та землі. Крім цього є можливість перейти в розділ, де проводяться комерційні торги.

Що робити після реєстрації

Після того, як на електронному торгівельному майданчику буде створений особистий кабінет, необхідно буде розглянути актуальну пропозиції. Обрати необхідний лот досить просто, так як для цього можна скористатися спеціальним пошуковим фільтром. Коли цікавий лот буде знайдено, необхідно ознайомитися з умовами його реалізації.

Необхідно звернути увагу не тільки на вартість лоту, але також на об’єм реалізації та термін поставки. Якщо вас все влаштує, то можна буде подати заявку на участь. Для цього потрібно буде сплатити гарантійний внесок. Це деяка сума від вартості лоту, яка береться з кожного учасника аукціону для того, щоб продавець міг буди впевненим в серйозності намірів покупців. Тим, хто не став переможцем торгів, цей внесок буде повернений.

Варто знати, що для участі в аукціоні учасники повинні підготувати деякі папери. Їх перелік буде вказаний в умовах лоту. Перевірка документів буде проводитися лише в разі, якщо учасника буде обрано переможцем аукціону.

Після перемоги та перевірки документів він повинен буде заключити з організатором торгів електронний договір. Для цього він потрібен мати електронний підпис. На укладення договору щодо придбання лоту відводиться деякий термін. Якщо на протязі відведеного строку договір так і не буде підписаний, то організатор торгів може запропонувати його підписання іншому учаснику аукціону.

Через систему електронних торгів наразі продається багато видів майна, особливо державної та комунальної форми власності. Наприклад, ви можете ознайомитися з особливостями придбання сировини для руд стійки на сайті https://sale.uub.com.ua/news/syrovyna-dlya-rudstijky-kupyty-na-onlajn-majdanchyku-uub. Рудничною стійкою називається круглий матеріал, отриманий з хвойних дерев, що використовується для того, щоб укріпляти гірничі виробки. Отримують таку сировину найчастіше з ялини, сосни, кедру чи ялиці.