Як проходить продаж арештованого майна в електронному форматі?

Торгівля арештованим майном на електронних аукціонах відбувається в декілька етапів. Перший етапом є передача власності для реалізації. Першим крок-це ​​визначення вартості та цінності майна. Це може бути визначено за рішенням суду, а також сторонами виконавчого провадження (боржником та кредитором) або виконавцем самостійно, або із залученням суб’єкта оціночної діяльності.

Коли майно проходить етап оцінки, воно передається вже конкретно на продаж. Для цього відділ державної виконавчої служби або приватний підрядник подають заявку до спеціальної організації, яка вже у свою чергу вносить інформацію про майно в спеціальну систему. 

Державний виконавець повинен обов’язково надіслати відповідну заяву спочатку керівнику управління, який підписує її за допомогою електронного цифрового підпису та надсилає до цієї організації. Приватний підрядник також  має підписати заявку за допомогою електронного цифрового підпису та самостійно надсилає її до організації. Підрядник повинен призначити ту людину, яка буде зберігати це майно. Цією особою може стати сам боржник або хтось із членів його родини (у виняткових випадках, наприклад, стосовно нерухомості) або інша особа. Боржник та члени його родини повинні зберігати арештоване майно безкоштовно.

Створюється спеціальне інформаційне повідомлення про електронну торгівлю. Воно повинне містити повну інформацію про партію. Перелік обов’язкових пунктів встановлюється лише чинним законодавством. Третім етапом є реєстрація членів аукціону. Учасники повинні зареєструватися на платформі .Цей працює цілодобово, окрім випадків проведення спеціальних робіт. Тому учасники мають змогу зареєструватися в інший зручний час. Щоб це зробити їм треба надіслати заяву ,яка приймається  з моменту того, як було розміщено  інформаційного повідомлення.

Далі після завершення  реєстрації на сайті учасники мають змогу подати заявку для участі в електронних торгах по кожному лоту окремо, потім вони мають сплатит гарантійний внесок на рахунок системи та виконати всі інші вимоги. Учасники отримують доступ до участі в аукціоні після підтвердження сплати гарантійного внеску. Заявці на участь присвоюється унікальний реєстраційний номер, а також фіксуються дата і час подачі заявки. На веб-сайті публікується інформація про кількість учасників електронних торгів. Четвертий етап- це вже безпосередньо реалізація електронних аукціонів. Процедура та план проведення аукціонів детально регламентована наказом Міністерства юстиції України. Для проведення електронних аукціонів розроблена спеціальна система. Торги проходять на сайті, на якому створені особисті кабінети для кожного учасника окремо.

Етапи проведення електронних аукціонів для продажу арештованногоо майна

Продаж майна відбувається за таким планом:

  1. організатор торгів має сформує те, що буде реалізовуватися на вукціоні на підставі отриманої інформації від державних виконавців про майно. Після того як лот сформували, інформацію про нього мають розмістити для загального огляду згідно з категорією товару на сайті системи;
  2. організатор самостійно визначає терміни. Вони можуть залежати як від вартості товару ,так і термінів підготовки до проведення торгів
  3. організатор має встановити  вартість ставки на торгах. Він також має як можна детальніше описати товар та вказати всі важливі характерні деталі.

Оновлений план реалізації майна можна знайти за цим посиланням : https://megasale.com.ua/realizatsiya-areshtovanogo-majna-v-ukrayini-na-auktsionah-prozorro-sale/